We hebben al veel mensen kunnen helpen. Benieuwd naar hun resultaten?

PERSONAL GROUP TRAINING

Professionele begeleiding en trainen in groepsverband, dit is mogelijk met onze small-group personal training lessen.

De prijzen die hieronder getoond worden zijn vanaf prijzen inclusief BTW. Tevens betaal je geen inschrijfkosten.

Bij ons wordt er altijd onze unieke mix van training, (gedrags) coaching én voedingsbegeleiding aangeboden, zo garanderen wij maximaal resultaat!

De lessen duren om en nabij 45 minuten, afhankelijk van de les.

  • Wij zijn géén quick-fix organisatie, bij ons ga je de commitment aan om minimaal 6 maanden aan de slag te gaan, hier krijg je resultaat, maatwerk, een stap extra en onze professionele hulp voor terug!
  • Je bent bereid om te investeren in jouw gezondheid, wij werken alleen met hoog gemotiveerde mensen!

 

Nieuw nieuw nieuw!

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
08.00 - 09.00
Short High Intensity Training
08.00
09.00
09.00 - 10.00
Short High Intensity Training
09.00
10.00
Workout of the Week
09.00
10.00
11.00 - 12.00
Fight Fit
11.00
12.00
S.H.I.T.
11.00
12.00
13.00 - 14.00
Workout of the Week
13.00
14.00
17.00 - 18.00
Fight Fit
17.00
18.00
19.00 - 20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
20.00 - 21.00
Workout of the Week
20.30
21.30

Fight Fit
21.30
22.30
21.00 - 22.00
Workout of the Week
21.00
22.00
22.00 - 23.00

Maandag

  • Short High Intensity Training
    09.00 - 10.00
  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00
  • Workout of the Week
    21.00 - 22.00

Dinsdag

  • Workout of the Week
    13.00 - 14.00

Woensdag

  • Workout of the Week
    20.30 - 21.30
  • Fight Fit
    21.30 - 22.30

Donderdag

  • Fight Fit
    17.00 - 18.00
  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00

Vrijdag

  • Short High Intensity Training
    08.00 - 09.00
  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00

Zaterdag

  • Workout of the Week
    09.00 - 10.00
  • Fight Fit
    11.00 - 12.00

Zondag

  • S.H.I.T.
    11.00 - 12.00
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
11.00 - 12.00
Fight Fit
11.00
12.00
17.00 - 18.00
Fight Fit
17.00
18.00
21.00 - 22.00
Fight Fit
21.30
22.30
22.00 - 23.00

Woensdag

  • Fight Fit
    21.30 - 22.30

Donderdag

  • Fight Fit
    17.00 - 18.00

Zaterdag

  • Fight Fit
    11.00 - 12.00
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
11.00 - 12.00
S.H.I.T.
11.00
12.00

Zondag

  • S.H.I.T.
    11.00 - 12.00
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
08.00 - 09.00
Short High Intensity Training
08.00
09.00
09.00 - 10.00
Short High Intensity Training
09.00
10.00

Maandag

  • Short High Intensity Training
    09.00 - 10.00

Vrijdag

  • Short High Intensity Training
    08.00 - 09.00
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
09.00 - 10.00
Workout of the Week
09.00
10.00
13.00 - 14.00
Workout of the Week
13.00
14.00
19.00 - 20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
Workout of the Week
19.00
20.00
20.00 - 21.00
Workout of the Week
20.30
21.30
21.00 - 22.00
Workout of the Week
21.00
22.00

Maandag

  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00
  • Workout of the Week
    21.00 - 22.00

Dinsdag

  • Workout of the Week
    13.00 - 14.00

Woensdag

  • Workout of the Week
    20.30 - 21.30

Donderdag

  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00

Vrijdag

  • Workout of the Week
    19.00 - 20.00

Zaterdag

  • Workout of the Week
    09.00 - 10.00
No events available!

Meedoen?

Stuur ons direct een berichtje om jezelf en eventuele vrienden, kennissen of familie in te schrijven!

Wat houdt Personal Group Training in?

De trainingstijden, frequentie en coachingstraject worden bepaald aan de hand van een intake gesprek. Daarna gaan we aan de slag met personal group training.We evalueren ieder kwartaal  15 minuten(bij behoefte). We raden wel aan een (gedrags)coaching traject hier bij op te starten.Je krijgt ook toegang tot onze Exclusieve PRO app; trainings en voeding schema’s, voortgang bijhouden, tips en tricks(Gratis bij een abonnement). Deze kleinschalige vorm van trainen zorgt ervoor dat je afvalt, spiermassa opbouwt en een betere conditie krijgt. En omdat het in groepsverband is, heb je altijd een stok achter de deur. Wij zetten onze ervaring, kennis, aandacht en feedback in om jouw doelen te realiseren. Onze resultaat garantie bij een afname/opvolgen van een compleet training- of coachingstraject zorgt ervoor dat het ook écht gebeurd!

En dit alles vanaf €12,50 per les(bij meerdere keren per week)!

smallgroup-personal-training-innovate

FIGHT Fit

Wat is het?

FIGHT Fit wordt in februari 2020 geïntroduceerd bij Innovate. Door middel van 1 op 1 begeleiding of in groepslessen van maximaal 8 personen worden klanten getraind in basis (kick)boks technieken waarbij krachtuithoudingsvermogen wordt getraind.

Waarom?

Klanten hebben aangegeven meer afwisseling te willen hebben tijdens de groepslessen. Door middel van het aanleren en toepassen van verschillende stoot- en trap technieken kunnen er meerdere doelen met 1 middel bereikt worden:

– Conditie/uithoudingsvermogen training;
– Werken aan het zelfvertrouwen;
– Gewichtsverlies;
– Verminderen van opgebouwde agressie.

Voor wie?

FIGHT Fit is voor iedereen geschikt die interesse heeft in een afwisseling van trainingsvorm naast de huidige. FIGHT Fit kan uitstekend gecombineerd worden met de andere vormen van leefstijl coaching en personal training. Voor klanten met fysieke klachten of twijfels is het raadzaam om eerst te overleggen met jouw eigen personal trainer.

Hoe worden de lessen gegeven?

De lessen kunnen worden aangeboden in 2 vormen, te weten de 1 op 1 les (of duo les) of de groepsles. Na een taakgerichte warming up zal er een introductie volgen van verschillende technieken:

– Directe stoten;
– Hoeken;
– Uppercuts;
– Voorwaartse trappen;
– Low kicks;
– Knieën;
– Samenwerkingsoefeningen
– Combinaties van bovenstaande technieken.

Het aanleren van deze technieken vereist enige oefening en zal naar verwachting tijdens 1 op 1 begeleiding sneller gaan dan bij de groepsvariant. Na het aanleren van de technieken(20 à 30 min) zal er middels een intervalschema worden getraind. Door meerdere rondes achtereenvolgens te trainen met een kleine rustperiode zal het uithoudingsvermogen van het gehele lichaam worden getraind. Natuurlijk kan ieder op zijn eigen niveau meedoen.

WOW!

WOW! staat voor Workout of the Week. Een wekelijks variërende training. De variatie beperkt zich niet alleen tot andere varianten van dezelfde dagelijkse beweegpatronen, maar tevens tot tal van uitvoeringsvarianten in tijd, snelheid, combinatie, etc. Iets dat goed werkt op de motivatie. De WOW! is altijd ingedeeld volgens de eerder genoemde beweegpatronen en de perfecte instap les voor nieuwe klanten, maar tevens zeer geschikt als prestatie verbeterende les op hoog niveau.

Waarom WOW!?

Trainen dient functioneel te zijn en in dienst te staan van het dagelijks functioneren. Voor iedereen is het dagelijks functioneren verschillend, toch is er een dwarsdoorsnee van dagelijks gebruikte beweegpatronen en basisvoorwaarden.

  • Rompstijfheid
  • Gaan
  • Squat
  • Deadlift
  • Duwen
  • Trekken

Het verbeteren van rompstijfheid en het oefenen/trainen van deze beweegpatronen geeft op ieder niveau een toename in prestatie en dus een verhoging van kwaliteit van leven.

S.H.I.T.

S.H.I.T. staat voor Short High Intensive Training is een prestatieve functionele trainingsformule gericht op; spieruithoudingsvermogen, maximale kracht, power en snelheid. De gemiddelde kern duurt netto tussen de 15 en 30 minuten, maar met de warming up, techniek uitleg, oefenronde en cooling down duurt de les 45 minuten. De intensiteit ligt (erg) hoog!

De les kan perfect naast een andere sport beoefend worden voor blessurepreventie of prestatiebevordering. Je bent immers zo goed als je zwakste schakel en die sporen we op en verbeteren we met de S.H.I.T. lessen. Door het variërende karakter en aanwezige wedstrijd element, kan S.H.I.T. ook als sport op zich beoefend worden.

Iedereen kan op elk niveau meedoen met de lessen, want de oefeningen zijn uitgebreid te differentiëren. Optimaliseren van techniek en prestatie per individu is het doel. Resultaten vergelijken met elkaar is dan ook niet de hoofddoelstelling.

Waarom SHIT?

Trainen zonder doel is minder leuk en houden we op den duur niet vol (kijk naar alle sportschool sponsoren). Fitness wordt vaak gezien als iets noodzakelijks, maar het ontbreken van een wedstrijd element, zoals bij voetbal, maakt het op langere termijn gemotiveerd blijven lastig.

Door aan je maandelijkse dosis training een doel te hangen (de S.H.I.T. Test), stijgt de motivatie en daarmee de resultaten. Ook werken we makkelijker aan zwakke onderdelen, omdat de test bestaat uit alle grondmotorische eigenschappen.

Door de S.H.I.T. Test af te nemen, doen we samen eigenlijk een sterkte-zwakte analyse. Daarna volgt een maandelijks actieplan om beter te worden op alle onderdelen. Het is zeer aan te raden de S.H.I.T. Trainingsformule door het prestatieve karakter, altijd aan te vullen met een voedingsadvies.  Resultaat gegarandeerd!

    5 star review  Zeer tevreden over de personal training van Romeo, heb vanmiddag de laatste training gehad en kan het nu zelf gaan doen, alleen dan vaker per week. Hij geeft je veel tips, omtrent de oefeningen en ook voeding. Regelmatig is er een weegmoment. Bovendien weet hij al vlug wat je wel en niet aan kan en probeert hiermee ook voldoende rekening te houden of hier op in te spelen! Ondanks de goede begeleiding van Romeo, moet je het zelf doen en dat is niet altijd met evenveel doorzettingsvermogen en gewenst resultaat gegaan. Maar nu weet ik wel hoe ik oefeningen op de juiste manier kan doen e.d. Kortom, erg tevreden!

    Jos van den Booren Avatar Jos van den Booren
    19 December 2017

    5 star review  Na mijn operatie aan beide benen was ik enigszins angstig om weer te gaan sporten. Wat kan ik wel al doen en wat moet ik nog laten? Dit was de reden dat ik graag onder begeleiding wilde gaan sporten, zodat ik zelf zicht zou krijgen welke oefeningen ik al kon doen zonder klachten. Romeo was direct enthousiast en verdiepte in mijn blessure, zodat hij mij goed kon begeleiden. Door de personal training raakte ik enorm gemotiveerd om weer lekker te sporten. Met zijn begeleiding kon ik ook zelf in de fitness aan de slag. De personal training was voor mij het begin om weer volop in beweging te zijn. Minimaal in de fitness, maar wel weer vol op de mat. Romeo, bedankt voor je begeleiding de afgelopen maanden.

    Tessa van Meerkerk Avatar Tessa van Meerkerk
    10 July 2018

    5 star review  Hij is erg eerlijk en heeft geduld. Heb je een bepaald doel dan gaat hij er samen met jou ook echt voor. Hij denkt met je mee naar de juiste oplossingen voor jouw wensen. Wat ik daarnaast ook echt een pluspunt vond was dat hij altijd super snel reageert. Zijn passie voor dit vak zie je ook terug in zijn lessen. Top!

    Veerle Dieleman Avatar Veerle Dieleman
    20 August 2017

    5 star review  Ze zijn goed bezig �

    Anneke Dominicus Avatar Anneke Dominicus
    12 April 2018

Direct aan de slag of meer informatie?

KLAAR MET NIET FIT ZIJN? NEEM CONTACT OP!