Wil jij weten hoe jouw gezondheid en fitheid er voor staat nadat je Covid hebt gehad? En een compleet leefstijlplan voor 2022 krijgen? Klik op next onderaan de pagina.

Ben jij herstellende van Covid-19? Lees dan snel verder!

 

HERSTEL PROTOCOL COVID-19

 

 

Inmiddels is Covid-19 niet meer weg te denken. Heb jij achteraf nog last van klachten? Bij Innovate kun je herstellen van jouw Corona klachten.

Ben jij besmet geweest met Corona en ervaar je daar nog hinder van zoals: kortademigheid, conditie verlies, spierzwakte, algehele vermoeidheid, angst of stress? Neem dan contact op en ga met jouw herstel aan de slag.

 

Er zijn verschillende opties zoals:

 

  • Personal (revalidatie) training
  • (leefstijl en stress) Coaching
  • Voedingsadviezen

 

DE MEEST VOORKOMENDE KLACHTEN WAAR WIJ WAT AAN KUNNEN DOEN ZIJN:

 

  • Longfunctie: longfibrose / verminderde longcapaciteit, verminderde ademspierkracht (inspiratoir en expiratoir)
  • IC-verworven spierzwakte a.g.v. langdurige inactiviteit en polyneuropathy en -myopathy
  • Verminderd aeroob en anaeroob uithoudingsvermogen
  • Gewrichtspijn en/of -stijfheid
  • Algehele vermoeidheid
  • Problematiek in ADL
  • Ondervoeding
  • Cognitieve problematiek: geheugen, concentratie, omgaan met prikkels en plannen
  • Angst en depressie
  • Post-traumatisch stress syndroom (PTSS)

Results

Het ziet er naar uit dat er nog veel gedaan moet worden, hier kunnen wij jou bij helpen! Klik nu HIER voor ons exclusieve aanbod voor jou om 2022 geweldig te maken!

 

 

Het ziet er naar uit dat er nog veel gedaan moet worden, hier kunnen wij jou bij helpen! Klik nu HIER voor ons exclusieve aanbod voor jou om 2022 geweldig te maken!

 

 

next

#1. Hoe vrolijk sta je in het leven? ? Je voelt je nooit de gehele dag of week top, maar over het algemeen moet dit wel!

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw gemoedstoestand en hoe jij in het leven staat! Hier kunnen wij samen aan werken d.m.v. coaching!

next

#2. Hoe veel groente eet je per dag? ? Eet jij gevarieerd groentes verdeeld over de dag?

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw voedingspatroon! Hier kunnen wij samen aan werken.

next

#3. Hoe vaak per jaar heb je lichamelijke klachten; nekpijn, kniepijn, rugpijn. ? Kijk eerlijk naar jezelf!

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw algehele conditie! Hier kunnen wij samen aan werken door een gestructureerd plan en kundig advies van onze fysio!

next

#4. Hoe lang kun jij achter elkaar hardlopen op een tempo van 8 km/u? ? Dit hoeft niet een heel hoog tempo te zijn!

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw conditie! Hier kunnen wij samen aan werken.

next

#5. Hoe vaak kun jij een push up in 1 minuut? ? Gestrekt met een rechte rug, minimaal zakken tot er een vuist tussen jou en de vloer past.

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw spierkracht en core stability! Hier kunnen wij samen aan werken door een gestructureerd plan!

next

#6. Hoe veel uur slaap je per nacht gemiddeld?

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw slaap patroon en hygiëne! Hier kunnen wij samen aan werken waardoor er minder stress gaat zijn en meer focus.

next

#7. Hoe vaak beweeg je per week minimaal 30 minuten met een verhoogde hartslag of krachttraining?

Oei, hier is nog winst te behalen in jouw spierkracht! Hier kunnen wij samen aan werken met een gestructureerd plan.

finish